Sponsor
Popüler Yayınlar
-
GFB Nedir ? Amacı nedir ? Aslında Genç Fenerbahçeliler�in mazisi yıllar öncesine dayanmaktadır. 80�li yılların başından itibaren günümüze...
-
Acun Ilıcalı'nın yapımcılığını ve sunuculuğunu yaptığı Survivor'a katılacak olan bir isim daha belli oldu. Daha önce Dominik Cumhuri...
-
BAŞBAKAN Recep Tayyip Erdoğan’ın dayısı 85 yaşındaki Kemal Mutlu, tedavi gördüğü İstanbul’da hayatını kaybetti. Kemal Mutlu, rahatsızlığ...
-
Fenerbahçeli Semih'in attığı gol sonrası Bursaspor'un kalecisine yaptığı hareket maça damga vurdu. Fenerbahçe'nin Bursaspor...
-
Geçirdiği kalp ameliyatı sonrası yoğun bakıma alınan Müslüm Gürses'in tedavisi sürüyor. Menajeri ünlü sanatçının şimdi de akciğerinde...
-
Galatasaray devre arası transferinde resmen bomba üstüne bomba patlatıyor. Sarı kırmızılı kulüp, Wesley Sneijder'den sonra Didier Drogba...
-
Siyah-beyazlıların, sezon başında Almanya'nın Kaiserslautern kulübünden kadrosuna dahil ettiği Olcay, hücumda takımına büyük katkıda bul...
-
Yıldız futbolcu Arda Turan ile geçtiğimiz ay nişanlanan Sinem Kobal, yüksekten uçmaya başladı. İddiaya göre; Kobal; reklam filmi için talep ...
-
MISIR Çarşısı’nda 7 kişinin ölümü, 127 kişinin de yaralanması ile sonuçlanan 1998 yılındaki patlamaya ilişkin 14 yıldır devam eden da...
-
Spor Toto Süper Lig maçı için Fenerbahçe kafilesi ile G.Antep'e gelen Başkan Aziz Yıldırım havaalanında büyük bir şok yaşadı. İlk olara...
Sponsor devrimi
29 Ocak 2013 Salı

Fenerbahçe, Şükrü Saracoğlu Stadı’na isim sponsoru almak için düğmeye bastı. Şimdiye kadar teklifleri geri çeviren sarı-lacivertliler yeni bir öneri gelirse kulübün gelirlerini artırmak için konuyu masaya yatıracak
Fenerbahçe Kulübü’nde CEO Hakkı Hasan Yılmaz’ın göreve gelmesinden sonra yeni yapılanma başladı.
Yılmaz ve ekibi kulübün gelirlerini arttırmak için yoğun mesai harcıyor. Naklen yayın, forma satışı, kombine kart ve loca satışları dışında da kulübe katkı yapılması için birçok fikir üzerinde duruluyor. Bunların başında da stada isim sponsoru almak var. Şükrü Saracoğlu Stadı için birçok firma uzun süredir teklif veriyordu. Ancak kulüp bugüne kadar bu teklifleri geri çevirdi.
Cazip bir teklif gelmesi durumunda bu teklifin yönetim kurulu tarafından masaya yatırılacağı belirlendi. Dünyada birçok büyük kulübün yaptığı gibi değerini bulması durumunda stada isim sponsoru alınmasına sıcak bakıldığı kaydedildi.
Fenerbahçe’nin sanal ortama daha fazla eğilmesi de gelir artırıcı planlar arasında bulunuyor.
Henüz fikir aşamasında olsa da Fenerium üzerinden resmi ürün satışının yaygınlaştırılması üzerinde önemli duruluyor. Özellikle yurt dışındaki taraftarlara internet yoluyla erişim sağlanacağı belirtildi. Kulübün, yeni mağaza açmak yerine internetten alışverişi artırmak istediği öğrenildi. Sarı-lacivertli kulüp, Türklerin yoğun olarak yaşadıkları yurt dışındaki bazı ülkelerde turnuva ve maç organizasyonları düzenlemeyi de planlıyor. Yönetimin, Avrupa’dan gelecek nitelikli turnuvalara katılarak, kulübün gelirlerini artırmaya sıcak baktığı ifade edildi.
zaman: 23:42
0 yorum:
Yorum Gönder